Iegādes informācija

Kādēļ iepirkties iDeal e-veikalā?


  • Lielāka produktu un pakalpojumu izvēle
  • Ikmēneša īpašie piedāvājumi un akcijas
  • Mēs esam tuvumā, lai kur jūs būtu
  • Uzticams un labi pazīstams zīmols - Apple mājas jau 10 gadus!

Kā iepirkties?


Iepirkties iDeal e-veikalā ir VIENKĀRŠI.

Ja jūs esat reģistrēts lietotājs, jūs saņemsiet regulārus ikmēneša klientu piedāvājumus (izvēles), un jūsu informācija pirkumu grozā ir ievadīta jau iepriekš. Tāpat regulārajiem klientiem izveidotā vide ļauj apskatīt pirkumu vēsturi, pieprasīt produktu lietošanas instrukcijas, rēķinus un atrast jaunus produktus un piedāvājumus, kas ir individuāli pielāgoti tieši jums.

  • Izvēlieties produktu - to izdarīt palīdzēs filtri un produktu salīdzināšanas funkcija kreisajā pusē. Noteikti apskatiet ieteiktos papildu produktu piedāvājumus.
  • Pievienojiet grozam - pirkumu grozā jūs varat iegādāties iDealCare pilna seguma apdrošināšanu Apple ierīcēm un pasūtīt piegādi un ierīces iestatīšanu. Ja vēlaties turpināt iepirkties, izvēlieties „Turpināt iepirkšanos” - ja nē, izvēlieties „Tālāk”. Pirkumu grozs tiek saglabāts.
  • Aizpildiet kontaktinformācijas laukus un izvēlieties piegādes metodi (pirkumu var saņemt mūsu veikalā vai arī piegādāt, izmantojot kurjeru vai automatizētu paku termināli), regulāro klientu informācija pirkumu grozā ir ievadīta jau iepriekš.
  • Izvēlieties maksājuma metodi - mūsu veikalā ir iespējams veikt apmaksu ar „InBank” piedāvāto izpirkumnomu; izmantojot „Swedbank”, „SEB” un „Luminor” bankas saites; ar kredītkarti un ar standarta rēķinu.

Ja jums ir radušies jautājumi vai ir nepieciešama profesionāla konsultācija, droši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, zvanot pa tālruni +371 6728 2238 vai sūtot jūsu jautājumu uz veikals@ideal.lv.

Novēlam patīkamu iepirkšanos!