Serviss

IM Arvutid AS, filiāle Ideal Solutions ir sertificēts Apple garantijas un pēcpārdošanas servisa pakalpojumu sniedzējs Latvijā.

Katrs no mūsu speciālistiem ir ieguvis Apple sertifikātu tehniskā atbalsta un servisa pakalpojumu sniegšanai.

Mūsu servisa centrs atrodas Rīgā, t/c Akropole.

Rezervējiet tiešsaistē

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Lai pārbaudītu remonta statusu nepieciešams ievadīt ierīces sērijas numuru vai remonta numuru un uzvārdu.

Skatīt remonta statusu ŠEIT

Nosūtiet ierīci apkopei no attāluma

Serviss visa Latvijā

iDeal servisa centrs atrodas t/c Akropole, Maskavas ielā 257, Rīgā Esat ārpus Rīgas vai nav iespējas atgādāt ierīci pašiem? Atsūtiet mums savu problēmu pa pastu! Mēs palīdzēsim nokārtot ar Apple apkopēm un remontiem saistītos jautājumus attālināti, bez nepieciešamības ierasties uz vietas.

Kā?

  1. Izvēlieties sev ērtāko transportēšanas metodi: Omniva vai cits piegādātājs, kurš pašiem ir izdevīgāks.
  2. Iesaiņojiet ierīci drošā veidā un norādiet saņēmēju,.
  3. Lūdzam rakstiski, pēc iespējas sīkāk, aprakstiet radušos problēmu.
  4. Mēs veiksim diagnostiku un nosūtīsim remonta piedāvājumu.
  5. Mēs saskaņosim ar Jums izmaksas, ja tādas būtu, un pasūtīsim nepieciešamās rezerves daļas.
  6. Mēs veiksim nepieciešamos remontdarbus un rezerves daļu maiņu un, pēc rēķina apmaksas, nosūtīsim ierīci atpakaļ Jums.

Nosūtīšanas izmaksas, sūtot uz servisu, sedz sūtītājs. Mēs BEZ MAKSAS nosūtīsim ierīci atpakaļ uz tuvāko pakomātu. Kurjera piegāde uz mājām iespējama par papildmaksu 4-10€ apmērā.

Saņēmēja adrese

iDeal serviss, t/c Akropole, Maskavas iela 257, Rīga, LV-1019

Sūtot ar Omniva vai citu paku piegādes servisu:

iDeal kontakttālrunis ir +371 2 9808281

Ir ļoti svarīgi norādīt sūtītāja vārdu, epasta adresi un tālruņa numuru.

Kas jāņem vērā, nosūtot ierīci:

Lūdzam ņemt vērā, ka kurjera vai Omniva sūtījums var aizņemt līdz 3 darba dienām.
Iesaiņojiet ierīci tā, lai tā izturētu vieglu kritienu transportēšanas laikā.
Aprakstiet kļūdu vai problēmu remonta/apkopes pieprasījumā cik vien precīzi iespējams.
Diemžēl serviss nevar atbildēt par fiziskiem bojājumiem, kas radušies ierīces lietošanas rezultātā, tādēļ ierīču stāvoklis tiek noteikts “kāds ir”, nepieņemot klienta pretenzijas pret ierīces stāvokli, saņemot to no servisa.

iDeal ir Apple Premium kategorijas servisa centrs, kurš atbilst visaugstākajiem Apple standartiem, tādēļ Jūsu ierīce būs drošās rokās un tiks atbilstoši aprūpēta un uzturēta.
Iesaiņojiet ierīci tā, lai tā izturētu vieglu kritienu transportēšanas laikā.
Ja ierīcei joprojām spēkā garantija, lūdzam pievienot pirkuma dokumenta kopiju, ar redzamu ierīces sērijas numuru un pirkuma datumu, vai nosūtīt mums to elektroniski uz epastu.
Gadījumā, ja noskaidrosies, ka ierīces garantijas termiņš tomēr ir beidzies, tiks piestādīts rēķins par ierīces diagnostiku, saskaņā ar spēkā esošo cenu lapu, ar kuru var iepazīties šeit:Serviss

Piesakoties servisam, Jūs piekrītat servisa noteikumiem.

Plašākai informācijai:
+371 2 9808281 vai rakstiet uz service@ideal.lv

Cenas

Ierīces maksas nomaiņa

  • iPhone SE - €310,00
  • iPhone Xs Max/11 Pro Max - €680,00
  • iPhone X - €620,00
  • iPhone Xs/11 Pro - 630,00
  • iPhone XR/11 - €450,00
  • iPhone 8 - €390,00
  • iPhone 8 Plus - €450,00
  • iPhone 7 - €370,00
  • iPhone 7 Plus - €390,00
  • iPhone 6 - 340,00
  • iPhone 6s - €350,00
  • iPhone 6/6s Plus - €370,00
  • iPad Air 3 (2019) - €460,00
  • iPad 10.2” 2019 (7. paaudze) - €330,00
  • iPad (5. /6. paaudze) - €310,00
  • iPad Air 2 - €360,00
  • iPad Air - €310,00
  • iPad 4. paaudze - €360,00
  • iPad mini 3/4/5 - €360,00
  • iPad mini 1/2 - €240,00
  • iPad Pro 12.9” 3gen - €770,00
  • iPad Pro 11” - €590,00
  • iPad Pro 10.5” - €540,00
  • iPad Pro 9.7” - €460,00
  • Apple Watch S4/S5 - €360,00
  • Apple Watch S3 - €195,00
  • Apple Watch S3 - €195,00
  • Apple Watch S1 - €235,00

Remonts/rezerves daļas

  • iPhone baterijas nomaiņa - €49,00
  • iPhone baterijas nomaiņa (X un jaunākiem) - €79,00
  • iPhone SE ekrāna maiņa - €140,00
  • iPhone 6 ekrāna maiņa - €140,00
  • iPhone 6 Plus ekrāna maiņa - €160,00
  • iPhone 6s ekrāna maiņa - €160,00
  • iPhone 6s Plus ekrāna maiņa - €180,00
  • iPhone 7 ekrāna maiņa - €160,00
  • iPhone 7 Plus ekrāna maiņa - €180,00
  • iPhone 8 ekrāna maiņa - €160,00
  • iPhone 8 Plus ekrāna maiņa - €180,00
  • iPhone XR/11 ekrāna maiņa - €205,00
  • iPhone X ekrāna maiņa - €310,00
  • iPhone Xs ekrāna maiņa - €330,00
  • iPhone 11 Pro ekrāna maiņa - €330,00
  • iPhone Xs Max/11 Pro Max ekrāna maiņa - €350,00
  • AirPods Pro uzlādes kārbiņas nomaiņa - €120,00
  • AirPods Pro austiņas maksas nomaiņa - €120,00
  • AirPods kārbiņas nomaiņa - €90,00
  • AirPods austiņas maksas nomaiņa - €90,00

Pakalpojumi

  • Diagnostika / vērtības noteikšana - 20,00
  • Ierīces defektācijas akta izveide - 15,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, vienkārša - 30,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, sarežģīta - 60,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, ļoti sarežģīta - 80,00
  • Ļoti darbietilpīgi tehniskie darbi - 120,00
  • Programmatūras uzstādīšana - 25,00
  • Darbs ar programmatūru, vienkāršs - 25,00
  • Darbs ar programmatūru, sarežģīts - 50,00
  • Serviss ārpus rindas - 50,00
  • Tīrīšana - 40,00
  • Datu saglabāšana - 50,00
  • Datu pārnešana - 25,00
  • Īres dators - 40,00 dienā
  • Īres telefons - 20,00 dienā
  • Macbook tehniskā apkope - no 30,00
  • iMac tehniskā apkope - no €80,00

Cenas Apple Watch maksas nomaiņai attiecas tikai uz dažāda izmēra GPS versijām. Apple pulksteņiem, kas atbalsta mobilo sakaru pakalpojumu, mūsu reģionā tehniskais atbalsts netiek nodrošināts.

Cenas spēkā no 13.03.2020., ja cenas tiek mainītas, tās var netikt atjaunotas uzreiz.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir jāzina, pirms vērsties servisa centrā?

Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).

Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Maci pamācība un iOS pamācība..

Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.

Kā izslēgt FMI / FMM?

Instrukcija kā izslēgt “Find my iPhone” funkciju

Instrukcija kā izslēgt “Find my Mac” funkciju

Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?

Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt.).

Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).

Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.

Vai es drīkstu nodot iDeal servisā ierīces, kas nav pirktas iDeal, bet ir ar derīgu garantiju?

Jā, ja ierīcei ir spēkā ražotāja garantija.

Esmu aizmirsis savu Apple ID un / vai paroli. Kā rīkoties?

Izmēģiniet Apple ID profila atkopšanu, izmantojot šīs instrukcijas, vai zvaniet Apple atbalsta tālrunim: 80003251.

Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?

Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.

Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.

Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?

Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.

Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.

Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?

IDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.

Informācija par apdrošināšanas gadījumiem.

Ja ar jūsu Apple ierīci noticis nelaimes gadījums, sazinieties ar mūsu servisa centru. Pirms došanās uz servisa centru, izveidojiet ierīces datu rezerves kopiju un izslēdziet “Find my iPhone” / “Find my Mac” funkciju.

Aizpildiet pieteikuma formu ŠEIT, ja apdrošināšanu nodrošina Salva

Paplašinātā Apple ierīču remonta un nomaiņas programma

Atsevišķos gadījumos Apple ierīcēm atklāj problēmas, kas var rasties lietošanas laikā. Šādos gadījumos Apple atsauc ierīces ar bojātajām detaļām, pamatojoties uz sērijas numuriem, un bojātā sastāvdaļa tiek aizstāta bez maksas vai ierīce tiek pilnībā nomainīta, ja tās remonts nav iespējams.

Programmā iekļautās ierīces, un ar tām saistītās problēmas var atrast ŠEIT.

Ja jūsu ierīcei ir problēmas, kas ir aprakstītas programmā, izmantojiet sērijas numuru, lai pārbaudītu, vai jūsu ierīcei ir tiesības uz bezmaksas remontu vai nomaiņu.

Mac sērijas numurs: Apple menu > About this Mac iPhone/iPad sērijas numurs: Settings > General > About

Ja jūsu ierīcei ir nepieciešams bezmaksas remonts vai nomaiņa, sazinieties ar mūsu servisu. Pirms ierašanās noteikti izlasiet Bieži uzdoto jautājumu sadaļu

Servisa centra kontakti


Apple Authorized Service Provider

t/c Akropole
Maskavas iela 257,Riga,LV-1019
Tel: +371 2 9808281
service@ideal.lv