Bezmaksas pakomāti!

Uzmanību! Sākot ar jūniju, visām iPhone, iMac, Macbook un iPad ierīcēm tiks pievienota datu nesēja atlīdzība. Uzzināt vairāk

Serviss

IM Arvutid AS, filiāle Ideal Solutions ir sertificēts Apple garantijas un pēcpārdošanas servisa pakalpojumu sniedzējs Latvijā.

Katrs no mūsu speciālistiem ir ieguvis Apple sertifikātu tehniskā atbalsta un servisa pakalpojumu sniegšanai.

Mūsu servisa centrs atrodas Rīgā, t/c Akropole.

Rezervējiet tiešsaistē

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Lai pārbaudītu remonta statusu nepieciešams ievadīt ierīces sērijas numuru vai remonta numuru un uzvārdu.

Skatīt remonta statusu ŠEIT

Nosūtiet ierīci apkopei no attāluma

Serviss visa Latvijā

iDeal servisa centrs atrodas t/c Akropole, Maskavas ielā 257, Rīgā Esat ārpus Rīgas vai nav iespējas atgādāt ierīci pašiem? Atsūtiet mums savu problēmu pa pastu! Mēs palīdzēsim nokārtot ar Apple apkopēm un remontiem saistītos jautājumus attālināti, bez nepieciešamības ierasties uz vietas.

Kā?

  1. Izvēlieties sev ērtāko transportēšanas metodi: Omniva vai cits piegādātājs, kurš pašiem ir izdevīgāks.
  2. Iesaiņojiet ierīci drošā veidā un norādiet saņēmēju,.
  3. Lūdzam rakstiski, pēc iespējas sīkāk, aprakstiet radušos problēmu.
  4. Mēs veiksim diagnostiku un nosūtīsim remonta piedāvājumu.
  5. Mēs saskaņosim ar Jums izmaksas, ja tādas būtu, un pasūtīsim nepieciešamās rezerves daļas.
  6. Mēs veiksim nepieciešamos remontdarbus un rezerves daļu maiņu un, pēc rēķina apmaksas, nosūtīsim ierīci atpakaļ Jums.

Nosūtīšanas izmaksas, sūtot uz servisu, sedz sūtītājs. Mēs BEZ MAKSAS nosūtīsim ierīci atpakaļ uz tuvāko pakomātu. Kurjera piegāde uz mājām iespējama par papildmaksu 4-10€ apmērā.

Saņēmēja adrese

iDeal serviss, t/c Akropole, Maskavas iela 257, Rīga, LV-1019

Sūtot ar Omniva vai citu paku piegādes servisu:

iDeal kontakttālrunis ir +371 2 9808281

Ir ļoti svarīgi norādīt sūtītāja vārdu, epasta adresi un tālruņa numuru.

Kas jāņem vērā, nosūtot ierīci:

Lūdzam ņemt vērā, ka kurjera vai Omniva sūtījums var aizņemt līdz 3 darba dienām.
Iesaiņojiet ierīci tā, lai tā izturētu vieglu kritienu transportēšanas laikā.
Aprakstiet kļūdu vai problēmu remonta/apkopes pieprasījumā cik vien precīzi iespējams.
Diemžēl serviss nevar atbildēt par fiziskiem bojājumiem, kas radušies ierīces lietošanas rezultātā, tādēļ ierīču stāvoklis tiek noteikts “kāds ir”, nepieņemot klienta pretenzijas pret ierīces stāvokli, saņemot to no servisa.

iDeal ir Apple Premium kategorijas servisa centrs, kurš atbilst visaugstākajiem Apple standartiem, tādēļ Jūsu ierīce būs drošās rokās un tiks atbilstoši aprūpēta un uzturēta.
Iesaiņojiet ierīci tā, lai tā izturētu vieglu kritienu transportēšanas laikā.
Ja ierīcei joprojām spēkā garantija, lūdzam pievienot pirkuma dokumenta kopiju, ar redzamu ierīces sērijas numuru un pirkuma datumu, vai nosūtīt mums to elektroniski uz epastu.
Gadījumā, ja noskaidrosies, ka ierīces garantijas termiņš tomēr ir beidzies, tiks piestādīts rēķins par ierīces diagnostiku, saskaņā ar spēkā esošo cenu lapu, ar kuru var iepazīties šeit:Serviss

Piesakoties servisam, Jūs piekrītat servisa noteikumiem.

Plašākai informācijai:
+371 2 9808281 vai rakstiet uz service@ideal.lv

Cenas

Ierīces maksas nomaiņa

  • iPhone 12 - €512,00
  • iPhone 12 PRO - €639,00
  • iPhone 12 PRO MAX - €689,00
  • iPhone 12 mini - €464,00
  • iPhone SE - €319,00
  • iPhone Xs Max/11 Pro Max - €689,00
  • iPhone X - €629,00
  • iPhone Xs/11 Pro - 639,00
  • iPhone XR/11 - €459,00
  • iPhone 8 - €399,00
  • iPhone 8 Plus - €459,00
  • iPhone 7 - €379,00
  • iPhone 7 Plus - €399,00
  • iPhone 6 - 349,00
  • iPhone 6s - €359,00
  • iPhone 6/6s Plus - €379,00
  • iPad Air 3 (2019) - €469,00
  • iPad 10.2” 2019 (7. paaudze) - €339,00
  • iPad (5./6./7./8. paaudze) - €319,00
  • iPad Air 2 - €369,00
  • iPad 4. paaudze - €369,00
  • iPad mini 3/4/5 - €369,00
  • iPad mini 1/2 - €249,00
  • iPad Pro 12.9” 3gen - €779,00
  • iPad Pro 11” - €599,00
  • iPad Pro 10.5” - €549,00
  • iPad Pro 9.7” - €469,00
  • iPad maksas nomaiņa, ja Apple diagnostikā tiek konstatēts baterijas nolietojums vai defekts - €149,00
  • Apple Watch S6 - €369,00
  • Apple Watch SE - €269,00
  • Apple Watch S4/S5 - €369,00
  • Apple Watch S3 - €204,00
  • Apple Watch S2 - €204,00
  • Apple Watch S1 - €244,00
  • Watch maksas nomaiņa, ja Apple diagnostikā tiek konstatēts baterijas nolietojums vai defekts - €129,00

Remonts/rezerves daļas

  • iPhone baterijas nomaiņa - €58,00
  • iPhone baterijas nomaiņa (X un jaunākiem) - €88,00
  • iPhone 12 ekrāna maiņa- €333,00
  • iPhone 12 PRO ekrāna maiņa- €348,00
  • iPhone 12 PRO MAX ekrāna maiņa- €428,00
  • iPhone 12 mini ekrāna maiņa - €328,00
  • iPhone SE ekrāna maiņa - €149,00
  • iPhone 6 ekrāna maiņa - €149,00
  • iPhone 6 Plus ekrāna maiņa - €169,00
  • iPhone 6s ekrāna maiņa - €169,00
  • iPhone 6s Plus ekrāna maiņa - €189,00
  • iPhone 7 ekrāna maiņa - €169,00
  • iPhone 7 Plus ekrāna maiņa - €189,00
  • iPhone 8 ekrāna maiņa - €169,00
  • iPhone 8 Plus ekrāna maiņa - €189,00
  • iPhone XR/11 ekrāna maiņa - €214,00
  • iPhone X ekrāna maiņa - €319,00
  • iPhone Xs ekrāna maiņa - €339,00
  • iPhone 11 Pro ekrāna maiņa - €339,00
  • iPhone Xs Max/11 Pro Max ekrāna maiņa - €359,00
  • AirPods Pro uzlādes kārbiņas nomaiņa - €120,00
  • AirPods Pro austiņas maksas nomaiņa - €120,00
  • AirPods kārbiņas nomaiņa - €90,00
  • AirPods austiņas maksas nomaiņa - €90,00

Pakalpojumi

  • Diagnostika / vērtības noteikšana - 20,00
  • Ierīces defektācijas akta izveide - 15,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, vienkārša - 20,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, vidēja - 40,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, sarežģīta - 60,00
  • Rezerves daļu nomaiņa, ļoti sarežģīta - 80,00
  • Ļoti darbietilpīgi tehniskie darbi - 120,00
  • MacOS instalācija - 30,00 (iekļautas pamatdiagnostikas)
  • iOS instalācija - 20,00 (iekļautas pamatdiagnostikas)
  • Darbs ar programmatūru - 35,00/h
  • Serviss ārpus rindas - 50,00
  • Skaļruņu tīrīšana - 40,00
  • Datu saglabāšana/migrācija - 35,00 - 150,00
  • Īres telefons - 20,00 (par remonta laiku)
  • Macbook tehniskā apkope - 35,00-50,00
  • iMac tehniskā apkope - no €80,00
  • Par pārējiem izcenojumiem sazināties ar servisu +371 29808281

Cenas Apple Watch maksas nomaiņai attiecas tikai uz dažāda izmēra GPS versijām. Apple pulksteņiem, kas atbalsta mobilo sakaru pakalpojumu, mūsu reģionā tehniskais atbalsts netiek nodrošināts.

Cenas spēkā no 13.03.2020., ja cenas tiek mainītas, tās var netikt atjaunotas uzreiz.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir jāzina, pirms vērsties servisa centrā?

Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).

Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Maci pamācība un iOS pamācība..

Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.

Kā izslēgt FMI / FMM?

Instrukcija kā izslēgt “Find my iPhone” funkciju

Instrukcija kā izslēgt “Find my Mac” funkciju

Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?

Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt.).

Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).

Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.

Vai es drīkstu nodot iDeal servisā ierīces, kas nav pirktas iDeal, bet ir ar derīgu garantiju?

Jā.

Esmu aizmirsis savu Apple ID un / vai paroli. Kā rīkoties?

Izmēģiniet Apple ID profila atkopšanu, izmantojot šīs instrukcijas, vai zvaniet Apple atbalsta tālrunim: 80003251.

Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?

Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.

Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.

Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?

Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.

Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.

Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?

IDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.

Informācija par apdrošināšanas gadījumiem

Ja ar jūsu Apple ierīci noticis nelaimes gadījums, sazinieties ar mūsu servisa centru. Pirms došanās uz servisa centru, izveidojiet ierīces datu rezerves kopiju un izslēdziet “Find my iPhone” / “Find my Mac” funkciju.

Aizpildiet pieteikuma formu ŠEIT, ja apdrošināšanu nodrošina Salva

Paplašinātā Apple ierīču remonta un nomaiņas programma

Atsevišķos gadījumos Apple ierīcēm atklāj problēmas, kas var rasties lietošanas laikā. Šādos gadījumos Apple atsauc ierīces ar bojātajām detaļām, pamatojoties uz sērijas numuriem, un bojātā sastāvdaļa tiek aizstāta bez maksas vai ierīce tiek pilnībā nomainīta, ja tās remonts nav iespējams.

Programmā iekļautās ierīces, un ar tām saistītās problēmas var atrast ŠEIT.

Ja jūsu ierīcei ir problēmas, kas ir aprakstītas programmā, izmantojiet sērijas numuru, lai pārbaudītu, vai jūsu ierīcei ir tiesības uz bezmaksas remontu vai nomaiņu.

Mac sērijas numurs: Apple menu > About this Mac iPhone/iPad sērijas numurs: Settings > General > About

Ja jūsu ierīcei ir nepieciešams bezmaksas remonts vai nomaiņa, sazinieties ar mūsu servisu. Pirms ierašanās noteikti izlasiet Bieži uzdoto jautājumu sadaļu

iDeal servisa noteikumi

1. Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.

2. Ārpus garantijas remonts – maksas remonts, ja bojātai ierīcei defekts radies ražotāja noteikumiem neatbilstošas lietošanas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāja neapstiprināta programmnodrošinājuma instalēšana, un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas ietvaros un ir radusies lietotāja vainas vai nepareizas lietošanas dēļ.

3. Ja Klients nodod iekārtu ārpus garantijas remontā, bet atsakās veikt remontu par piedāvāto summu, šādā gadījumā Klientam ir jāmaksā par veikto diagnostiku (saskaņā ar cenrādi). Diagnostikas cena var mainīties robežās no 15 EUR līdz 35 EUR atkarībā no ierīces, kurai tiks nodrošināts serviss. Diagnostika nozīmē defekta/ bojātās daļasnoteikšanu, bet ne to nomaiņu.

4. Servisa centrs neuzņemas atbildību par ierīces izjaukšanas rezultātā radītajiem bojājumiem, ja konstatēts, ka ierīcei iepriekš ticis veikts neautorizēts remonts, kura laikā uzstādītas, neoriģinālas rezerves daļas vai iekārta ir lietota neatbilstoši ražotāja noteiktajiem lietošanas un ekspluatācijas noteikumiem.

5. Servisa centrs neuzņemas atbildību par apzināti vai neapzināti slēptiem vizuāliem un mehāniskiem defektiem no Klienta puses. Klients ir atbildīgs noņemt ekrāna aizsargstiklu pirms iekārtas nodošanas servisā.

6. Servisa centrs nosūta atpakaļ ražotājam vai utilizē Iekārtas remonta procesā nomainītās rezerves daļas, ja vien Klients Iekārtas nodošanas brīdī nav informējis par vēlmi saņemt bojātās detaļas atpakaļ kopā ar Iekārtu, jāņem vērā, ka remonta izmaksas šādā gadījumā var atšķirties no standarta cenrāža, ņemot vērā ražotāja nosacījumus, kuri nosaka, ka tiek veikta detaļas nomaiņa - aizvietošana, veco/bojāto daļu nosūtot atpakaļ ražotājam. Šāda piezīme tiek fiksēta remonta pieņemšanas brīdī, klientam par šādu vēlmi paziņojot no savas puses.

7. Servisa centrs remontu veic rindas kārtībā pēc servisa sistēmas iedalīta numura. Remonts tiek veikts pēc iespējas ātrāk, nepārsniedzot likumā noteikto termiņu, taču remonta termiņš var tikt pagarināts, atkarībā no bojātās detaļas pieejamības Servisa centra noliktavā vai arī, ja ir nepieciešamība daļu pasūtīt no ražotāja noliktavas, kā arī gadījumos, kad ražotājs pieprasa veikt iekārtas pārbaudi iekārtu nosūtot to uz augstāka līmeņa servisu kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm. Šādos gadījumos Servisa centrs apņemas informēt Klientu ar epasta, īsziņas vai zvana starpniecību par nepieciešamību pagarināt remonta termiņu.

8. Ja kopš brīža, kad Servisa centrs ir informējis Klientu ar īsziņas, zvana vai epasta, starpniecību par nepieciešamību sniegt atbildi, komentārus vai apstiprināt remonta izmaksas, ir pagājušas 14 kalendārās dienas un Klients nav atbildējis tad Servisa centrs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma atgriezt atpakaļ iekārtu Klientam, neveicot remontu.

9. Pakalpojuma izcenojumu nosaka Servisa centra darbinieki saskaņā ar pakalpojumu cenrādi. Ja iekārtai veikts ārpus garantijas remonts, Servisa centrs nodrošina veiktajam remontam un nomainītajām detaļām garantiju 3 (trīs) mēnešu laikā no brīža, kad iekārta izsniegta Klientam.

10. Lai nodrošinātu pakalpojumu, pirms iekārtas nodošanas remontā Klienta pienākums ir atslēgt FMI, izņemt no ierīces SIM karti/-es un izdzēst tās saturu.Nepieciešamības gadījumā Klients sev nodrošina datu rezerves kopiju (backup). Klients ir informēts un pilnībā apzinās, ka ierīcē atstātie dati remonta laikā var tikt neatgriezeniski izdzēsti. Ja iekārtā atstāta SIM karte Servisa centrā tā tiks iznīcināta.

11. Klients ar savu parakstu apliecina, ka ierīce ir Klienta īpašums un Klienta sniegtie dati ir patiesi. Ja Klients norāda Servisa centram papildus citas personas kontaktinformāciju saziņai par servisa lietu, Klients ir atbildīgs par šo sniegto datu tiesiskumu un Klientam ir saistoši norādītās kontaktpersonas dotie rīkojumi Servisa centram par Klienta darījuma jautājumiem. Ja Klients ir sniedzis nepatiesu informāciju un Servisa centram tā rezultātā ir radušies zaudējumi, Klients apņemas segt visus radušos zaudējumus.

12. Lai nodrošinātu ar remontu saistītā darījuma izpildi, Servisa centrs kā pārzinis un tā pilnvarotās personas ir tiesīgas apstrādāt Klienta personas datus, t.sk. vārds, uzvārds, kontakttālrunis un e- pasts, ja tāds ir sniegts, kā arī remonta nodrošināšanai nepieciešamos iekārtas datus, t.sk. iekārtas ražotājs, modelis, sērijas numurs, IMEI kods, komplektācija, defektu apraksts, vizuālais novērtējums, un ierīces pirkuma (darījuma) apliecinoša dokumenta kopijas. Veiktās datu apstrādes pamats ir Klienta remonta pieteikums un ar to saistīto normatīvo aktu izpilde. Apstrādes mērķis ir darījuma nodrošināšana, t.sk. ar to saistītā Klienta tiesību un prasījumu īstenošana, saziņa ar Klientu par remonta norisi, Klienta pieteikto jautājumu risināšana un pakalpojuma kvalitātes kontrole, kā arī norēķini un iekārtas remonta administrēšana un uzskaite. Lai nodrošinātu iekārtai sniegtās ražotāja garantijas un normatīvajos aktos paredzētās Klienta tiesības, remonta darījuma izpildei nepieciešamie Klienta personas dati (vārds, uzvārds, kontakttālrunis un e-pasts, ja tāds ir sniegts), remonta nodrošināšanai nepieciešamie iekārtas dati un iekārtas pirkuma (darījuma) apliecinošo dokumentu kopijas var tikt nodoti Klienta iekārtas ražotājam vai tā norādītai personai kā pārzinim, lai īstenotu apstrādes mērķi - remonta darījuma nodrošināšanu. Ja Klients ir pieteicis pakalpojumu, piemēram, remonta iekārtas piegādi, nepieciešamie dati var tikt sniegti Servisa centra sadarbības partneriem, piemēram, kas veic piegādes, lai varētu nodrošināt attiecīgo darījumu. Datu apstrādes pamats ir Klienta pieteikums un ar to saistīto normatīvo aktu izpilde. Atšķirībā no piekrišanām, kuru sniegšana ir Klienta brīva izvēle, ar darījumu saistītie dati ir nepieciešami darījuma izpildei un to nesniegšana var daļēji vai pat pilnībā kavēt darījuma nodrošināšanu. Servisa centrā Klienta datu aizsardzībai tiek piešķirta visaugstākā prioritāte un dati tiek apstrādāti atbilstoši normatīvo aktu prasībām tikai konkrētam mērķim un tikai nepieciešamajā apjomā, ievērojot datu minimizēšanas principu, kā arī atbilstoši konkrētajam pamatam, tostarp darījumu izpildei, tiesību nodrošināšanai, Klienta sniegto piekrišanu ietvaros un saistošo normatīvo aktu īstenošanai. Datu glabāšanas ilgums tiek noteikts saskaņā ar Klientam paredzētajām tiesībām un atbilstoši normatīvo aktu prasībām uz laiku, ko var izmantot, lai pēc remonta varētu pieteikt prasījumus, ja tādi rastos. Ja Klients ir sniedzis piekrišanu konkrētam mērķim, Klients to var atsaukt jebkurā brīdī viegli pieejamā veidā, kas dod iespēju nepārprotami identificēt Klientu, tai skaitā izmantojot Servisa centra saziņas kanālus. Piekrišana ir spēkā līdz tās izpildei vai attiecīgi atsaukumam, ja tas ir ātrāk. Atsaukums neietekmē apstrādes likumību, kas pamatojas uz attiecīgo piekrišanu pirms atsaukuma. Klientam ir tiesības normatīvo aktu ietvaros saņemt informāciju par saviem datiem, iebilst pret apstrādi, kā arī veikt to labošanu, dzēšanu, ierobežošanu vai pārnešanu. Klientam ir tiesības sazināties arī ar uzraudzības iestādēm. Šī datu apstrādes privātuma politika ir šo noteikumu neatņemama sastāvdaļa. Plašāka informācija par Servisa centra privātuma politiku ir pieejama ikvienā Servisa centra saziņas kanālā.

13. Klients ar savu parakstu apliecina, ka uzņemas pilnu finansiālu atbildību par izsniegto maiņas iekārtu uz remonta laiku. Ja Klients nespēs atgriezt maiņas iekārtu servisa centram (vai tā būs bojāta un lietošanai nederīga), tad Klients apņemas segt radušos zaudējumus. Klientam ir pienākums maiņas iekārtu atdod atpakaļ vai attiecīgi apmaksāt ar maiņas iekārtu radītos zaudējumus ne vēlāk kā līdz remontā nodotās Iekārtas saņemšanas brīdim. Atdodot atpakaļ maiņas iekārtu, Klienta pienākums ir dzēst jebkuru personīgo informāciju, t.sk., personas datus, no atdotās maiņas iekārtas.

14. Servisa centrs apņemas uzglabāt Klienta iekārtu vienu mēnesi, no brīža, kad Klients ir informēts ar īsziņas, zvana vai e-pasta, starpniecību par remonta pabeigšanu. Pamatojoties uz īpašu vienošanos ar klientu, ierīce par maksu var tikt uzglabāta ilgāk.

15. Klientam pirms iekārtas saņemšanas, ir pienākums samaksāt visus saistītos izdevumus par saņemtajiem pakalpojumiem: maksas remontu, diagnostiku,maiņas iekārtu, ja ticis veikts ārpus garantijas remonts, iekārtas uzglabāšanu u.c.

16. Klientam ir pienākums uzrādīt vai iesniegt Servisa centra pieprasītos dokumentus vai to kopijas, kas apliecina Klienta identitāti un saistību ar ierīci.

17. Saņemot ierīci pēc remonta, Klientam divpadsmit stundu laikā ir jāpārbauda:

17.1. vai saņemtā ierīce pēc remonta ir tādā pašā komplektācijā, kādā tā bija nodota remontā.

17.2. vai ierīcei pēc veiktā remonta ir novērsti pieteiktie defekti;

17.3. vai ierīcei pēc veiktā remonta nav parādījušies jauni vizuālie defekti. Saņemot ierīci, ja klients neinformē servisa centru pa tālruni, klātienē vai epastā divpadsmit stundu laikā par konstatētajām nepilnībām, tad tiek uzskatīts, ka Klients ir veicis augstāk minēto pārbaudi, ierīces remonts ir veikts kvalitatīvi un šajā sakarā Klientam nav pretenziju pret Servisa centru.

Servisa centra kontakti


Apple Authorized Service Provider

t/c Akropole
Maskavas iela 257,Riga,LV-1019
Tel: +371 2 9808281
service@ideal.lv
Darba laiks: P.-Pk. 10:00-18:00