Apple serviss

Serviss


Apple Premium Partner serviss
Rīgā, Brīvības ielā 31 un i/c Akropole Alfa

Tavai Apple ierīcei ir nepieciešama apkope?
Rezervē laiku mūsu mājas lapā!

 

Jūsu ierīce nedarbojas kā Jūs vēlētos?

iDeal ir sertificēts Apple garantijas un pēcpārdošanas servisa pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Katrs no mūsu speciālistiem ir ieguvis Apple sertifikātu tehniskā atbalsta un servisa pakalpojumu sniegšanai. Mūsu servisa centrs atrodas Rīgā, Brīvības ielā 3, i/c Akropole Rīga un tagad arī i/c Akropole Alfa

  • Lai pārbaudītu remonta statusu nepieciešams ievadīt ierīces sērijas numuru vai remonta numuru un uzvārdu.

    • Skatīt remonta statusu ŠEIT
  • Serviss visā Latvijā

    iDeal servisa centrs atrodas Brīvības ielā 31, Rīgā vai t/c Akropole, Maskavas ielā 257, Rīgā. Esat ārpus Rīgas vai nav iespējas atgādāt ierīci pašiem? Atsūtiet mums savu ierīci ar kurjeru! Mēs palīdzēsim nokārtot ar Apple apkopēm un remontiem saistītos jautājumus attālināti, bez nepieciešamības ierasties uz vietas.

    Kā?
    1. Izvēlieties sev ērtāko transportēšanas metodi: Omniva, DPD vai cits piegādātājs, kurš pašiem ir izdevīgāks. iDeal servisa centrs atrodas Brīvības ielā 31, Rīgā. Izvēloties pakomātu, lūdzu, izmantot DPD Paku Skapis Brīvības 44 vai OMNIVA pakomātu Brīvības ielas 35.
    2. Iesaiņojiet ierīci drošā veidā un norādiet saņēmēju,.
    3. Lūdzam rakstiski, pēc iespējas sīkāk, aprakstiet radušos problēmu.
    4. Mēs veiksim diagnostiku un nosūtīsim remonta piedāvājumu.
    5. Mēs saskaņosim ar Jums izmaksas, ja tādas būtu, un pasūtīsim nepieciešamās rezerves daļas.
    6. Mēs veiksim nepieciešamos remontdarbus un rezerves daļu maiņu un, pēc rēķina apmaksas, nosūtīsim ierīci atpakaļ Jums.

    Nosūtīšanas izmaksas, sūtot uz servisu, sedz sūtītājs. Mēs BEZ MAKSAS nosūtīsim ierīci atpakaļ uz tuvāko pakomātu. Kurjera piegāde uz mājām iespējama par papildmaksu 4-10€ apmērā.Ir ļoti svarīgi norādīt sūtītāja vārdu, epasta adresi un tālruņa numuru.

    Kas jāņem vērā, nosūtot ierīci:
    • Lūdzam ņemt vērā, ka kurjera vai Omniva sūtījums var aizņemt līdz 3 darba dienām.
    • Iesaiņojiet ierīci tā, lai tā izturētu vieglu kritienu transportēšanas laikā.
    • Diemžēl serviss nevar atbildēt par fiziskiem bojājumiem, kas radušies ierīces lietošanas rezultātā, tādēļ ierīču stāvoklis tiek noteikts “kāds ir”, nepieņemot klienta pretenzijas pret ierīces stāvokli, saņemot to no servisa.
    • Ja ierīcei joprojām spēkā garantija, lūdzam pievienot pirkuma dokumenta kopiju, ar redzamu ierīces sērijas numuru un pirkuma datumu, vai nosūtīt mums to elektroniski uz epastu.
    • Gadījumā, ja noskaidrosies, ka ierīces garantijas termiņš tomēr ir beidzies, tiks piestādīts rēķins par ierīces diagnostiku, saskaņā ar spēkā esošo cenu lapu.

    Plašākai informācijai: +371 2 9808281 vai rakstiet uz epastu service@ideal.lv

  • Ierīces maksas nomaiņa

    iPhone 14 Pro Max/ 15 Pro Max- €919
    iPhone 14 Pro/ 15 Pro- €859
    iPhone 14 Plus/ 15 Plus- €789
    iPhone 14/ 15- €719
    iPhone Xs Max/11 Pro Max/12 Pro Max/13 Pro Max- €789
    iPhone X/Xs/11 Pro/12 Pro/13 Pro-€719
    iPhone 12/ 13 - €589
    iPhone XR/11/12 Mini/13 Mini- €459
    iPhone SE (3nd gen, 2022) - €439,00
    iPhone SE (2nd gen, 2020) - €379,00
    iPhone 8/ 7 Plus/ 8 Plus- €459,00
    iPhone 7/ 6s - €379,00
    iPhone 6s Plus - €429,00
    iPad Air (3rd gen)- €529,00
    iPad Air (4/5th gen) WI-FI - €589,00
    iPad Air 5th gen WI-FI +Cell- €669,00
    iPad 6th/7th/8th/9th gen - €349,00
    iPad (10th gen) - €509,00
    iPad mini (4th/ 5th gen) - €389,00
    iPad mini 6th gen WI-FI - €499,00
    iPad mini 6th gen Cell - €539,00
    iPad Pro 10.5” - €609,00
    iPad Pro 11” 1st/2nd gen - €609,00
    iPad Pro 11” 3rd/4th gen WIFI - €799,00
    iPad Pro 11” 3rd/4th gen WI-FI Cell- €849
    iPad Pro 12.9” 2nd/3rd/4th gen- €849
    iPad Pro 12.9” 5th/6th gen WI-FI - €999,00
    iPad Pro 12.9' 5th/6th gen WI-FI Cell - €1069
    Apple Watch Ultra / Ultra 2- €659
    Apple Watch S4/S5/S6/S7/S8/S9 Stainless Steel - €519,00
    Apple Watch S4/S5/S6/S7/S8/S9 Aluminium Cell - €469
    Apple Watch S4/S5/S6/S7/S8/S9 Aluminium GPS - €399,00
    Apple Watch SE 1st/2nd gen Cell - €329,00
    Apple Watch SE 1st/2nd gen GPS - €269,00
    Apple Watch S3 Aluminium Cell - €319,00
    Apple Watch S3 Aluminium GPS - €229,00

    Remonts/rezerves daļas

    iPhone baterijas nomaiņa (līdz iPhone 8, SE 3nd gen) - €69,00
    Phone baterijas nomaiņa (iPhone X līdz iPhone 13) - €89,00
    iPhone baterijas nomaiņa (iPhone 14 līdz iPhone 15) - €99,00
    iPhone 6s/ 7/ 8/ SE(2nd, 3rd gen) ekrāna nomaiņa - €199
    iPhone 6s Plus/ 7 Plus/ 8 Plus ekrāna nomaiņa - €219
    iPhone XR/ 11 ekrāna nomaiņa - €245
    iPhone 12 Mini/ 13 Mini ekrāna nomaiņa - €299
    iPhone X/ Xs/ 11 Pro/ 12/ 12 Pro ekrāna nomaiņa - €359
    iPhone 13/ 13 Pro/ 14/ 15 ekrāna nomaiņa - €359
    iPhone Xs Max/ 11 Pro Max/ 12 Pro Max ekrāna nomaiņa - €419
    iPhone 13 Pro Max/ 14 Pro/ 14 Plus/ 15 Plus ekrāna nomaiņa - €419
    iPhone 14 Pro Max/ 15 Pro Max ekrāna nomaiņa- €499
    iPhone 12/13 Mini aizmugures sistēmas ar korpusu nomaiņa - €379
    iPhone 12/13 aizmugures sistēmas ar korpusu nomaiņa- 429,00
    iPhone 12 Pro/13 Pro aizmugures sistēmas ar korpusu nomaiņa- €559,00
    iPhone 12 Pro Max /13 Pro Max/ 14 Pro aizmugures sistēmas ar korpusu nomaiņa - €629,00
    iPhone 14 Pro Max aizmugures sistēmas ar korpusu nomaiņa - €699,00
    iPhone 14/ 15 vidus sistēmas ar korpusu nomaiņa - €489,00
    iPhone 14 Plus/ 15 Plus vidus sistēmas ar korpusu nomaiņa - €559,00
    iPhone 15 Pro vidus sistēmas ar korpusu nomaiņa - €629,00
    iPhone 15 Pro Max vidus sistēmas ar korpusu nomaiņa - €699,00
    iPhone 14 / 15/ 15 Pro aizmugures stikla nomaiņa - €219.00
    iPhone 14 Plus/ 15 Plus/ 15 Pro Max aizmugures stikla nomaiņa - €249.00
    Nozaudēts Airpods 2nd gen / Airpods 3rd gen - €99.00
    Nozaudēts AirPods Pro (1st/ 2nd/ 2nd USB-C gen) - €119.00
    Nozaudēts AirPods 2nd gen, Charging Case - €89.00
    Nozaudēts AirPods 3rd gen, MagSafe Charging Case - €109.00
    Nozaudēts AirPods Pro (1st gen), Wireless Charging Case - €129.00
    Nozaudēts AirPods Pro (1st gen), MagSafe Charging Case - €129.00
    Nozaudēts AirPods Pro (2nd/ 2nd USB-C gen), MagSafe Charging Case - €129.00


     

    Pakalpojumi

    Mac diagnostika - € 29,00
    iOS diagnostika - € 19,00
    Aksesuāru diagnostika - € 9,00
    Ierīces defektācijas akta izveide - €15,00
    Rezerves daļu nomaiņa, vienkārša - €39,00
    Rezerves daļu nomaiņa, vidēja - €59,00
    Rezerves daļu nomaiņa, sarežģīta - €79,00
    Datu Migrācija/atjaunošana - €50,00
    Apkope/ tīrīšana - €40,00
    Programmatūras instalācija - €35,00
    Ārpus rindas remonts- €35,00
    Par pārējiem izcenojumiem sazināties ar servisu +371 29808281

     

    Cenas spēkā no 01.02.2024., ja cenas tiek mainītas, tās var netikt atjaunotas uzreiz.
  • Kas ir jāzina, pirms vērsties servisa centrā?

    Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).

    Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Maci pamācība un iOS pamācība.

    Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.

    Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?

    Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt.).

    Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.

     

     

    Esmu aizmirsis savu Apple ID un / vai paroli. Kā rīkoties?

    Izmēģiniet Apple ID profila atkopšanu, vai izmantojiet šīs instrukcijas vai zvaniet Apple atbalsta tālrunim: 80003251

    Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?

    Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.

    Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.

    Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?

    Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.

    Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.

    Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?

    iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.

  • Ja ar jūsu Apple ierīci noticis nelaimes gadījums, sazinieties ar mūsu servisa centru. Pirms došanās uz servisa centru, izveidojiet ierīces datu rezerves kopiju un izslēdziet “Find my iPhone” / “Find my Mac” funkciju.

  • Atsevišķos gadījumos Apple ierīcēm atklāj problēmas, kas var rasties lietošanas laikā. Šādos gadījumos Apple atsauc ierīces ar bojātajām detaļām, pamatojoties uz sērijas numuriem, un bojātā sastāvdaļa tiek aizstāta bez maksas vai ierīce tiek pilnībā nomainīta, ja tās remonts nav iespējams.

    Programmā iekļautās ierīces, un ar tām saistītās problēmas var atrast ŠEIT.

    Ja jūsu ierīcei ir problēmas, kas ir aprakstītas programmā, izmantojiet sērijas numuru, lai pārbaudītu, vai jūsu ierīcei ir tiesības uz bezmaksas remontu vai nomaiņu.

    Mac sērijas numurs: Apple menu > About this Mac iPhone/iPad sērijas numurs: Settings > General > About

    Ja jūsu ierīcei ir nepieciešams bezmaksas remonts vai nomaiņa, sazinieties ar mūsu servisu. Pirms ierašanās noteikti izlasiet Bieži uzdoto jautājumu sadaļu

  • 1. Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.

    2. Ārpus garantijas remonts – maksas remonts, ja bojātai ierīcei defekts radies ražotāja noteikumiem neatbilstošas lietošanas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāja neapstiprināta programmnodrošinājuma instalēšana, un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas ietvaros un ir radusies lietotāja vainas vai nepareizas lietošanas dēļ.

    3. Ja Klients nodod iekārtu ārpus garantijas remontā, bet atsakās veikt remontu par piedāvāto summu, šādā gadījumā Klientam ir jāmaksā par veikto diagnostiku (saskaņā ar cenrādi). Diagnostikas cena var mainīties robežās no 9 EUR līdz 29 EUR atkarībā no ierīces, kurai tiks nodrošināts serviss. Diagnostika nozīmē defekta/ bojātās daļas noteikšanu, bet ne to nomaiņu.

    4. Servisa centrs neuzņemas atbildību par ierīces izjaukšanas rezultātā radītajiem bojājumiem, ja konstatēts, ka ierīcei iepriekš ticis veikts neautorizēts remonts, kura laikā uzstādītas, neoriģinālas rezerves daļas vai iekārta ir lietota neatbilstoši ražotāja noteiktajiem lietošanas un ekspluatācijas noteikumiem.

    5. Servisa centrs neuzņemas atbildību par apzināti vai neapzināti slēptiem vizuāliem un mehāniskiem defektiem no Klienta puses. Klients ir atbildīgs noņemt ekrāna aizsargstiklu pirms iekārtas nodošanas servisā.

    6. Servisa centrs nosūta atpakaļ ražotājam vai utilizē Iekārtas remonta procesā nomainītās rezerves daļas, ja vien Klients Iekārtas nodošanas brīdī nav informējis par vēlmi saņemt bojātās detaļas atpakaļ kopā ar Iekārtu, jāņem vērā, ka remonta izmaksas šādā gadījumā var atšķirties no standarta cenrāža, ņemot vērā ražotāja nosacījumus, kuri nosaka, ka tiek veikta detaļas nomaiņa - aizvietošana, veco/bojāto daļu nosūtot atpakaļ ražotājam. Šāda piezīme tiek fiksēta remonta pieņemšanas brīdī, klientam par šādu vēlmi paziņojot no savas puses.

    7. Servisa centrs remontu veic rindas kārtībā pēc servisa sistēmas iedalīta numura. Remonts tiek veikts pēc iespējas ātrāk, nepārsniedzot likumā noteikto termiņu, taču remonta termiņš var tikt pagarināts, atkarībā no bojātās detaļas pieejamības Servisa centra noliktavā vai arī, ja ir nepieciešamība daļu pasūtīt no ražotāja noliktavas, kā arī gadījumos, kad ražotājs pieprasa veikt iekārtas pārbaudi iekārtu nosūtot to uz augstāka līmeņa servisu kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm. Šādos gadījumos Servisa centrs apņemas informēt Klientu ar epasta, īsziņas vai zvana starpniecību par nepieciešamību pagarināt remonta termiņu.

    8. Ja kopš brīža, kad Servisa centrs ir informējis Klientu ar īsziņas, zvana vai epasta, starpniecību par nepieciešamību sniegt atbildi, komentārus vai apstiprināt remonta izmaksas, ir pagājušas 14 kalendārās dienas un Klients nav atbildējis tad Servisa centrs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma atgriezt atpakaļ iekārtu Klientam, neveicot remontu.

    9. Pakalpojuma izcenojumu nosaka Servisa centra darbinieki saskaņā ar pakalpojumu cenrādi. Ja iekārtai veikts ārpus garantijas remonts, Servisa centrs nodrošina veiktajam remontam un nomainītajām detaļām garantiju 3 (trīs) mēnešu laikā no brīža, kad iekārta izsniegta Klientam.

    10. Lai nodrošinātu pakalpojumu, pirms iekārtas nodošanas remontā Klienta pienākums ir atslēgt FMI, izņemt no ierīces SIM karti/-es un izdzēst tās saturu.Nepieciešamības gadījumā Klients sev nodrošina datu rezerves kopiju (backup). Klients ir informēts un pilnībā apzinās, ka ierīcē atstātie dati remonta laikā var tikt neatgriezeniski izdzēsti. Ja iekārtā atstāta SIM karte Servisa centrā tā tiks iznīcināta.

    11. Klients ar savu parakstu apliecina, ka ierīce ir Klienta īpašums un Klienta sniegtie dati ir patiesi. Ja Klients norāda Servisa centram papildus citas personas kontaktinformāciju saziņai par servisa lietu, Klients ir atbildīgs par šo sniegto datu tiesiskumu un Klientam ir saistoši norādītās kontaktpersonas dotie rīkojumi Servisa centram par Klienta darījuma jautājumiem. Ja Klients ir sniedzis nepatiesu informāciju un Servisa centram tā rezultātā ir radušies zaudējumi, Klients apņemas segt visus radušos zaudējumus.

    12. Lai nodrošinātu ar remontu saistītā darījuma izpildi, Servisa centrs kā pārzinis un tā pilnvarotās personas ir tiesīgas apstrādāt Klienta personas datus, t.sk. vārds, uzvārds, kontakttālrunis un e- pasts, ja tāds ir sniegts, kā arī remonta nodrošināšanai nepieciešamos iekārtas datus, t.sk. iekārtas ražotājs, modelis, sērijas numurs, IMEI kods, komplektācija, defektu apraksts, vizuālais novērtējums, un ierīces pirkuma (darījuma) apliecinoša dokumenta kopijas. Veiktās datu apstrādes pamats ir Klienta remonta pieteikums un ar to saistīto normatīvo aktu izpilde. Apstrādes mērķis ir darījuma nodrošināšana, t.sk. ar to saistītā Klienta tiesību un prasījumu īstenošana, saziņa ar Klientu par remonta norisi, Klienta pieteikto jautājumu risināšana un pakalpojuma kvalitātes kontrole, kā arī norēķini un iekārtas remonta administrēšana un uzskaite. Lai nodrošinātu iekārtai sniegtās ražotāja garantijas un normatīvajos aktos paredzētās Klienta tiesības, remonta darījuma izpildei nepieciešamie Klienta personas dati (vārds, uzvārds, kontakttālrunis un e-pasts, ja tāds ir sniegts), remonta nodrošināšanai nepieciešamie iekārtas dati un iekārtas pirkuma (darījuma) apliecinošo dokumentu kopijas var tikt nodoti Klienta iekārtas ražotājam vai tā norādītai personai kā pārzinim, lai īstenotu apstrādes mērķi - remonta darījuma nodrošināšanu. Ja Klients ir pieteicis pakalpojumu, piemēram, remonta iekārtas piegādi, nepieciešamie dati var tikt sniegti Servisa centra sadarbības partneriem, piemēram, kas veic piegādes, lai varētu nodrošināt attiecīgo darījumu. Datu apstrādes pamats ir Klienta pieteikums un ar to saistīto normatīvo aktu izpilde. Atšķirībā no piekrišanām, kuru sniegšana ir Klienta brīva izvēle, ar darījumu saistītie dati ir nepieciešami darījuma izpildei un to nesniegšana var daļēji vai pat pilnībā kavēt darījuma nodrošināšanu. Servisa centrā Klienta datu aizsardzībai tiek piešķirta visaugstākā prioritāte un dati tiek apstrādāti atbilstoši normatīvo aktu prasībām tikai konkrētam mērķim un tikai nepieciešamajā apjomā, ievērojot datu minimizēšanas principu, kā arī atbilstoši konkrētajam pamatam, tostarp darījumu izpildei, tiesību nodrošināšanai, Klienta sniegto piekrišanu ietvaros un saistošo normatīvo aktu īstenošanai. Datu glabāšanas ilgums tiek noteikts saskaņā ar Klientam paredzētajām tiesībām un atbilstoši normatīvo aktu prasībām uz laiku, ko var izmantot, lai pēc remonta varētu pieteikt prasījumus, ja tādi rastos. Ja Klients ir sniedzis piekrišanu konkrētam mērķim, Klients to var atsaukt jebkurā brīdī viegli pieejamā veidā, kas dod iespēju nepārprotami identificēt Klientu, tai skaitā izmantojot Servisa centra saziņas kanālus. Piekrišana ir spēkā līdz tās izpildei vai attiecīgi atsaukumam, ja tas ir ātrāk. Atsaukums neietekmē apstrādes likumību, kas pamatojas uz attiecīgo piekrišanu pirms atsaukuma. Klientam ir tiesības normatīvo aktu ietvaros saņemt informāciju par saviem datiem, iebilst pret apstrādi, kā arī veikt to labošanu, dzēšanu, ierobežošanu vai pārnešanu. Klientam ir tiesības sazināties arī ar uzraudzības iestādēm. Šī datu apstrādes privātuma politika ir šo noteikumu neatņemama sastāvdaļa. Plašāka informācija par Servisa centra privātuma politiku ir pieejama ikvienā Servisa centra saziņas kanālā.

    13. Klients ar savu parakstu apliecina, ka uzņemas pilnu finansiālu atbildību par izsniegto maiņas iekārtu uz remonta laiku. Ja Klients nespēs atgriezt maiņas iekārtu servisa centram (vai tā būs bojāta un lietošanai nederīga), tad Klients apņemas segt radušos zaudējumus. Klientam ir pienākums maiņas iekārtu atdod atpakaļ vai attiecīgi apmaksāt ar maiņas iekārtu radītos zaudējumus ne vēlāk kā līdz remontā nodotās Iekārtas saņemšanas brīdim. Atdodot atpakaļ maiņas iekārtu, Klienta pienākums ir dzēst jebkuru personīgo informāciju, t.sk., personas datus, no atdotās maiņas iekārtas.

    14. Klienta pienākums ir izņemt ierīci viena mēneša laikā no brīža, kad tika paziņots par remonta noslēgšanu. Ja šis termiņš tiek pārsniegts, “iDeal Group” AS filiāle “iDeal” ir tiesības piemērot papildus uzglabāšanas maksu 1€ dienā. Ja ierīce netiek izņemta 6 mēnešu laikā “iDeal Group” AS filiāle “iDeal” ir tiesības realizēt ierīci remonta un/vai uzglabāšanas izdevumu segšanai.

    15. Klientam pirms iekārtas saņemšanas, ir pienākums samaksāt visus saistītos izdevumus par saņemtajiem pakalpojumiem: maksas remontu, diagnostiku,maiņas iekārtu, ja ticis veikts ārpus garantijas remonts, iekārtas uzglabāšanu u.c.

    16. Klientam ir pienākums uzrādīt vai iesniegt Servisa centra pieprasītos dokumentus vai to kopijas, kas apliecina Klienta identitāti un saistību ar ierīci.

    17. Saņemot ierīci pēc remonta, Klientam divpadsmit stundu laikā ir jāpārbauda:

    17.1. vai saņemtā ierīce pēc remonta ir tādā pašā komplektācijā, kādā tā bija nodota remontā.

    17.2. vai ierīcei pēc veiktā remonta ir novērsti pieteiktie defekti;

    17.3. vai ierīcei pēc veiktā remonta nav parādījušies jauni vizuālie defekti. Saņemot ierīci, ja klients neinformē servisa centru pa tālruni, klātienē vai epastā divpadsmit stundu laikā par konstatētajām nepilnībām, tad tiek uzskatīts, ka Klients ir veicis augstāk minēto pārbaudi, ierīces remonts ir veikts kvalitatīvi un šajā sakarā Klientam nav pretenziju pret Servisa centru.

    •  

      Apple Premium Partner
      Servisa Centrs

      Apple Premium Partner

      Brīvības iela 31, Rīga

      +371 2 9808281 vai +371 2 8030305
      service@ideal.lv

      P.-Pk. 10-18 | S.-Sv. Brīvs

    •  

      t/c AKROPOLE Rīga

      Apple Authorized Servisa Centrs

       

      Maskavas iela 257, LV-1063, Rīga

      +371 2 7388788 vai +371 2 8030305
      service@ideal.lv

      P.-Pk. 10-18 | S.-Sv. Brīvs

    •  

      Apple Premium Partner
      Servisa Centrs

      t/c AKROPOLE Alfa

      Apple Premium Partner

      Brīvības gatve 372, Rīga, Latvija, LV-1006

      +371 2 9808281 vai +371 2 8030305
      service@ideal.lv

      P.-Pk. 10-18 | S.-Sv. Brīvs