Gudrs veids, kā iegūt īpašumā sev jaunu iPhone, Mac, iPad un Apple Watch.
Kā darbojas Smart deal?
Smart Deal ir nomas pakalpojums ar iespēju “Apple” ierīci izpirkt vēlāk un maksāt zemāku ikmēneša maksu. Šis pakalpojums sniedz jums iespēju tikt pie izvēlētās “Apple” ierīces ik pēc 24 mēnešiem, nomainot to pret veco. Tomēr ja nevēlēsieties nomainīt ierīci pēc noteiktā termiņa, varēsiet to paturēt samaksājot tās atlikušo vērtību uzreiz vai arī veikt ikmēneša maksājumus līdz līguma beigām.
Kāpēc ir vērts izvēlēties Smart Deal?
  • Pat līdz 30% mazāki ikmēneša maksājumi nekā ar standarta līzingu.
  • Ik pēc 24 vai 36 mēnešiem nomainīsim tavu Apple ierīci pret jaunu.
  • Smart Deal līgumu varēsiet noslēgt attālināti, veicot pirkumu iDeal interneta veikalā. Nav nepieciešams nekur doties ārpus mājas.
  • iDeal konsultanti palīdzēs pārlikt datus no vienas ierīces uz otru, bez maksas.
Visam - tikai viena maksa katru mēnesi
Ar Smart Deal var iegādāties ne tikai vairākas dažādas ierīces, bet arī dažādus Apple un citus aksesuārus, kā arī iDeal pakalpojumus. Par visu norēķināties vienkārši – vienā maksājumā!
Trīs soļi, un jaunā ierīce ir jūsu
  • Pēc ierīces izvēles un ievietošanas grozā izvēlieties apmaksu - Smart Deal un veiciet dažus soļus, lai noslēgtu līgumu.
  • Ierīci nosūtīsim jums uz mājām vai arī varēsiet to saņemt jebkurā iDeal veikalā, kur mēs bez maksas pārliksim visus jūsu datus no vecās ierīces, uz jauno.
  • Kad Smart Deal līguma termiņš tuvosies beigām, mēs par to jums atgādināsim un palīdzēsim to atjaunot.
Ilgtspējība
Jūs variet justies mierīgi. Lai taupītu zemes resursus, mēs parūpēsimies par jūsu veco “Apple” ierīci.

Maksāt mazāk par iPhone

Mēs atpirksim jūsu iPhone pēc 24 mēnešiem, un maksāsiet krietni mazāku mēneša maksa

Atrodi sev piemērotāko

Vēl vairāk iespēju!

Vienā līgumā var ērti iekļaut vairākās Apple ierīces, ja to iegādes ilgums sakrīt, kā arī apdrošināšanu vai citus iDeal pakalpojumus.

Izvēlies sev Apple aksesuārus
Par visu varēsiet norēķināties vēl ērtāk – ar vienu ikmēneša maksājumu.
  • Kopā ar Smart Deal var iegādāties arī Apple Power Adapter vai MagSafe lādētājus, kas dod iespēju jauno iPhone uzlādēt bezvadu režīmā.
  • Izvēlieties īpaši iPhone paredzētos MagSafe vāciņus un maciņus, kas, pateicoties iebūvētajai magnētu sistēmai, brīnišķīgi piekļaujas viens otram un tādā veidā nodrošina visu laiku ātrāko un vienkāršāko bezvadu uzlādi.
  • Jums palīdzēs arī neaizvietojamais iPhone kompanjons – jaunās paaudzes AirPods Pro austiņas, kas pavērs vēl plašākas iespējas klausīties iecienīto mūziku, piedalīties video zvanos un kļūt par uzticamāko sportošanas partneri.
1 - Ja izvēlēsies iPhone 12, tiks slēgts līgums uz 35 mēnešiem un saskaņā ar to varēsi pēc 24 mēnešiem nomainīt telefonu pret jaunu vai pārējos 11 mēnešos segt tā atlikušo vērtību.
2 - Piemēram, aizņemoties 1000 EUR no Inbank Latvija un slēdzot līgumu uz 24 mēnešiem, fiksētā gada procentu likme ir 0 %, mēneša administratīvā maksa ir 0,8 %, līguma slēgšanas maksa ir 0 %, savukārt kopējā aizdevuma gada cena patērētājam ir 18,94 %, bet kopējā maksājamā summa ir 1192,00 EUR un ikmēneša maksājuma summa ir 49,66 EUR. Atkarībā no tavas maksātspējas un riska novērtējuma tev var tikt piedāvāti citi finansēšanas nosacījumi.
3 - Pēc bezmaksas izmēģinājuma beigām mēneša maksa ir 4,99 EUR. Viens abonements ir derīgs vienai Family Sharing grupai. Piedāvājums ir spēkā 3 mēnešus pēc ierīces pareizas aktivizēšanas. Abonements tiks automātiski pagarināts, līdz to atcelsi. Ir spēkā ierobežojumi un citi nosacījumi. Vairāk informācijas: apple.com/promo.
Gudrs veids, kā iegūt Mac, iPad un iPhone
a
Atgrieziet savu iPhone un saņemiet jaunu*
(pēc 24 mēnešiem)
b
Atgrieziet savu iPhone un izbeidziet līgumu
(pēc 24 mēnešiem)
c
Turpiniet maksājumus un paturiet savu iPhone
(pēc 36 mēnešiem)
Tas ir vienkārši
iDeal Store
iDeal Store Nāciet uz jebkuru iDeal veikalu

Dodieties uz vienu no mūsu veikaliem, un mēs palīdzēsim jums atjaunot līgumu un pārlikt datus no vecās ierīces uz jauno.

Vairāk informācijas
1
Nāciet uz jebkuru iDeal veikalu

Atrodiet sev tuvāko veikalu šeit.

New iPhone
2
Izvēlieties savu jauno iPhone

Aptaustiet, sajūtiet un izmēģiniet visus jaunākos iPhone modeļus, konsultējieties ar iDeal ekspertiem un izvēlieties sev piemērotāko iPhone.

We will check your iPhone
3
Mēs pārbaudīsim jūsu iPhone

iDeal eksperti novērtēs jūsu pašreizējā iPhone stāvokli.

New contract
4
Parakstiet jaunu Smart Deal līgumu

Lai parakstītu līgumu, jums būs jāapliecina sava identitāte. Jūs saņemsiet īsziņu ar saiti, kuru jums jāatver un jāpabeidz identifikācijas process.

New contract
5
Aktivizējiet savu jauno iPhone

Ja vēlaties, mūsu eksperti palīdzēs aktivizēt jauno iPhone un pārnest visus datus. Šis pakalpojums pieejams bez papildus maksas.

iDeal Store
Apmainiet online vidē
iDeal Store Apmainiet online vidē

Mēs varam piegādāt jauno iPhone tieši līdz jūsu mājas durvīm. Jāveic tikai daži vienkārši soļi

Mazāk informācijas
New iPhone
1
Novērtējiet savu pašreizējo iPhone

Pārliecinieties, vai jūsu iPhone atbilst līgumā atrunātajiem noteikumiem:

  • 1. iPhone var ieslēgt, un tas pilnībā darbojas;
  • 2. Ekrāns ir vesels un bez bojājumiem;
  • 3. Korpuss nav deformējies;
  • 4. iPhone nav cietis no mitruma;
  • 5. Visi iPhone remonti veikti tikai pie autorizētiem pakalpojumu sniedzējiem un izmantotas tikai oriģinālās rezerves daļas.
2
Izvēlieties savu jauno iPhone
Sign new contract
3
Parakstiet savu jauno Smart Deal līgumu

Kad apliecināsiet savu identitāti un pieslēgsieties sistēmai, redzēsiet savu līgumu ar beigušos derīguma termiņu un varēsiet to pārslēgt uz jaunu.

Choose delivery method
4
Izvēlieties piegādes veidu

Izvēlieties savu jauno iPhone saņemt ar piegādi uz mājām, pakomātu vai arī klātienē kādā no mūsu veikaliem. Ja izvēlaties iPhone saņemt veikalā, neaizmirstiet paņemt līdzi savu pašreizējo iPhone, un mēs jums palīdzēsim ar tālākajiem soļiem.

5
Saņemiet un aktivizējiet savu jauno iPhone
Receive your new iPhone and set it up

Spiediet šeit un uzziniet, kā aktivizēt savu jauno iPhone, pārnest datus un iestatījumus no sava vecā iPhone.

Pirms sāciet, izvēlieties laiku, kad jūsu pašreizējais telefons uz pāris minūtēm jums nebūs nepieciešams.

Ja nepieciešama palīdzība, rakstiet, zvaniet vai nāciet uz tuvāko iDeal veikalu, un mēs ar prieku palīdzēsim. Šis pakalpojums ir bezmaksas.

Send your old iPhone back
6
Nosūti savu veco iPhone

Kad saņemsiet savu jauno iPhone, atradīsiet vēl vienu paciņu. Iesaiņojiet tajā savu veco iPhone un 14 dienu laikā nosūtiet to uz iDeal. Kad būsiet aktivizējis savu jauno iPhone un pārnesis visu datus, sagatavojiet savu veco iPhone, sekojojiet šiem soļiem, iesaiņojiet to paciņā un nosūtiet mums.

Ir jautājumi? Zvaniet uz mūsu klienta apkalpošanas centram : +37128030305
Sazinieties ar mums nosūtot e-pastu
Kurš iPhone ir jums piemērotākais?
iPhone 14 iPhone 14

sākot no 33,71 € / mēn.

Uzzināt vairāk
iPhone 14 iPhone 14 Plus

sākot no 38,81 € / mēn.

Uzzināt vairāk
iPhone 14 iPhone 14 Pro

sākot no 45,57 € / mēn.

Uzzināt vairāk
iPhone 14 iPhone 14 Max

sākot no 50,66 € / mēn.

Uzzināt vairāk
Ir vērts pāriet uz jaunāku
Upgrade iPhone

Maksāt mazāk un lietot pašu jaunāko ierīci:

    1. Iegūstiet jaunāko iPhone ik pēc 2 gadiem;

    2. Mēneša maksājumi par 30% mazāki kā standarta līzingam

New iPhone

Izmantot Smart Deal ir ilgtspējīgi:

Atgrieziet savu pašreizējo telefonu, un mēs palīdzēsim tam atrast jaunu īpašnieku vai arī pārstrādāsim to, samazinot Zemes vērtīgo resursu ieguvi.

B.U.J. par Smart Deal
Kas ir Smart Deal?
Kas ir Smart Deal?
Gudrais veids, kā iegādāties “Apple” ierīces: klients saņem ierīci par 0 € un par to maksā salīdzinoši nelielus ikmēneša maksājumus. Pēc 24 vai 36 mēnešiem (atkarībā no izvēlētās ierīces: 24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad) viņš var atgriezt veco ierīci un izvēlēties jaunu modeli pēc savas izvēles. Veco ierīci mēs ilgtspējīgi pārstrādāsim vai atradīsim tai jaunas mājas, lai taupītu zemes resursus.
Vai Smart Deal var izmantot arī biznesa klienti?
Nē, Smart Deal pakalpojums ir pieejams tikai fiziskām personām.
Vai Smart Deal ir nomas pakalpojums?
Smart Deal ir maksājumu risinājums, kas ļauj klientam norēķināties par “Apple” ierīcēm (iPhone, iPad, Mac, Apple Watch), veicot ikmēneša maksājumus. Pēc 24 vai 36 mēnešiem (atkarībā no izvēlētās ierīces: 24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad) klients var izlemt, vai mainīt ierīci pret jaunu, vai turpināt maksājumus līdz termiņa līguma darbības beigām un atstāt ierīci sev.
Kādas ierīces var iegādāties, izmantojot Smart Deal?
Pašlaik klienti var iegādāties tālruņus “iPhone”, pulksteņus “Apple Watch”, planšetdatorus “iPad” un visus datorus “Mac”, izmantojot Smart Deal.
Vai var iegādāties vairākas ierīces ar Smart Deal?
Jā, klienti var iegādāties vairākas ierīces, izmantojot Smart Deal. Saskaņā ar vienu līgumu var iegādāties tikai tās ierīces, kuru nomaiņas pret jaunu periods ir tāds pats (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad). Ja klients vēlas iegādāties divas ierīces, kur vienas nomaiņas pret jaunu periodiskums ir 24 mēneši, un otras — 36 mēneši, viņam tās jāiegādājas noslēdzot divus atsevišķus Smart Deal līgumus.
Vai Smart Deal līgumā var iekļaut aksesuārus?
Jā, var. Aksesuāriem nav atlikušās vērtības un tiem netiek piemērota atjaunošanas iespēja – tos vienkārši iegādājas uz nomaksu, tāpat kā ar parasto līzinga līgumu. Tā kā aksesuāriem nav atlikušās vērtības, to atmaksāšanās periods sakrīt ar Smart Deal ierīces atjaunošanas periodu (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad). Piemēram, ar Smart Deal pērkot iPhone un AirPods austiņas, austiņas tiek apmaksātas pirmajos 24 mēnešos.
Līguma noslēgšana
Kāds ir Smart Deal aizdevuma periods?

Šis ir periods, kurā klients maksā bankai ikmēneša iemaksas, ja nolemj paturēt veco ierīci un neizvēlēties jaunu, kad pienāks laiks to nomainīt pret jaunu. Aizdevuma periods tiek noteikts ņemot vērā ierīci vai ierīces, kas tika izvēlētas saskaņā ar Smart Deal (36 mēneši - iPhone, Apple Watch, 46 mēneši - iPad, 50 mēneši - Mac). Aizdevuma termiņš tiek noteikts tā, lai pēc ierīces nomaiņas pret jaunu perioda kārtējo maksājumu summa būtu vienāda ar ierīces atlikušo vērtību.

Piemēram, klients iegādājas iPhone ar iespēju pēc 24 mēnešiem to apmainīt pret jaunu. Aizdevuma termiņš - 36 mēneši. Ja pēc 24 mēnešiem klients izvēlas nemainīt ierīci pret jaunu, viņš var turpināt veikt ikmēneša maksājumus vēl 12 mēnešus (kopā 36 mēnešus) un paturēt preci sev.

Kas ir atlikusī vērtība un kā tā tiek aprēķināta?
Atlikusī vērtība Smart Deal programmā nozīmē ierīces cenu pēc 24 vai 36 mēnešiem atkarībā no izvēlētās ierīces (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad). Ja klients nolemj apmainīt ierīci pret jaunu, atlikusī vērtība tiek segta automātiski un vecais līgums tiek izbeigts (ar nosacījumu, ka nav bijuši nokavēti maksājumi un atgrieztā ierīce atbilst normāla nolietojuma kritērijiem).
Kāpēc man ir jāslēdz līgums ar banku un uz kādu laiku?

Banka finansē ierīces iegādi un iegādes brīdī izsniedz aizdevumu. Līguma darbības termiņš ir atkarīgs no izvēlētās ierīces un ir norādīts līgumā (36 mēneši - iPhone, Apple Watch, 46 mēneši - iPad, 50 mēneši - Mac).

Ja klients vēlas nomainīt ierīci pret jaunu pēc 24 vai 36 mēnešiem, atkarībā no izvēlētās ierīces (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad), viņš izvēlas jaunu ierīci un noslēdz jaunu Smart Deal līgumu. Pēc tam tiek organizēta lietotās ierīces pirkšana no klienta, un vecais līgums tiek izbeigts (ar nosacījumu, ka nav bijuši nokavēti maksājumi un atgrieztā ierīce atbilst normāla nolietojuma kritērijiem).

Vai es varu mainīt aizdevuma līguma termiņu?
Aizdevuma līguma termiņu mainīt nevar. Programma Smart Deal ir izstrādāta tā, lai aptvertu noteiktu laika periodu.
Maksājumi
Cik man jāmaksā par ierīci?
Maksājamā summa sastāv no ierīces cenas un Smart Deal pakalpojuma cenas, kas sadalīta ikmēneša maksājumos visam aizdevuma periodam. Ja klients nomaiņas brīdī izvēlas izmantot iespēju atjaunoties, kopā tiek maksātas 24 vai 36 mēnešu iemaksas (atkarībā no izvēlētās ierīces: 24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad). Ja klients izvēlas neatjaunoties, bet gan izpirkt jau esošo ierīci, viņš maksā atlikušās ikmēneša iemaksas līdz līguma termiņa beigām.
Kā tiek aprēķināti ikmēneša maksājumi?
Viens ikmēneša maksājums sastāv no ierīces un Smart Deal pakalpojuma cenu daļām, kas sadalītas līzinga periodā. Nav nekādu papildu procentu vai maksu.
Kāpēc ierīces cena ar Smart Deal ir augstāka par pirkuma cenu, kas būtu jāmaksā uzreiz?
Cena pērkot ar Smart Deal ir nedaudz augstāka, jo tiek pierēķināta Smart Deal pakalpojuma cena, kas sastāv no līzinga pakalpojuma un loģistikas, kas saistīta ar lietotās ierīces tālāko realizāciju (pārbaude, transportēšana, jauna saimnieka atrašana vai rūpes par pārstrādi).
Vai es varu veikt sākotnējo iemaksu, parakstot Smart Deal līgumu?
Nē, tādas iespējas nav.
Lietošana
Vai ierīce pieder klientam?
Jā. Par ierīces lietošanu klients maksā 24 vai 36 mēnešus. Atkarībā no izvēlētās ierīces pēc 24 vai 36 mēnešiem viņš var to apmainīt pret jaunu, pārdodot to atpakaļ par fiksētu cenu programmas Smart Deal ietvaros. Ja klients vēlas paturēt ierīci sev, viņš arī veic atlikušos maksājumus līdz aizdevuma līguma beigām, un tad ierīce pieder viņam.
Vai klients var pārdot vai atdot ierīci Smart Deal līguma derīguma laikā?
Jā, var. Klientam jāveic ikmēneša iemaksas. Ja viņš pārdod vai atdod ierīci, viņš var izvēlēties, vai izbeigt aizdevuma līgumu, vienā maksājumā pilnībā nomaksājot atlikušo aizdevuma daļu, vai maksāt ikmēneša maksājumus līdz aizdevuma līguma beigām.
Ko darīt, ja ierīci sabojā? Vai tas ietekmē ikmēneša maksājumu apjomu?

Ja ierīci sabojā, tas neietekmē ikmēneša maksājumu apmēru, bet, ja klients pēc 24 vai 36 mēnešiem nolemj ierīci nomainīt pret jaunu, tiek novērtēts ierīces stāvoklis un bojājumu apmērs. Tas var ietekmēt summu, par kādu ierīce tiek iegādāta no klienta. Ja ierīces stāvoklis neatbilst normālam nolietojumam, bankai tiks samaksāta tikai ierīces tirgus vērtība. Klientam būtu jāsedz atlikusī vecā līguma daļa – banka informētu par tālākajiem šīs procedūras soļiem.

Ja klients nolemj ierīci izpirkt, viņš turpina maksāt ikmēneša iemaksas līdz aizdevuma līguma beigām – ikmēneša iemaksu apmērs paliek nemainīgs.

Kur var salabot bojātu ierīci?
Bojātu ierīci var salabot Apple sertificēti remonta un tehniskās apkopes darbu partneri.
Ko darīt, ja bojāto ierīci nevar salabot?
Šādā gadījumā klientam ir jāveic visas ikmēneša iemaksas līdz aizdevuma līguma beigām (ilgums atkarīgs no izvēlētās ierīces). Tāpat klientam ir iespēja vienā maksājumā samaksāt atlikušo kredīta līguma ietvaros maksājamo summu.
Ko darīt, ja ierīce tiek nozagta?
Klientam par to jāziņo policijai. Klientam līdz aizdevuma līguma beigām ir jāveic visas ikmēneša iemaksas (ilgums atkarīgs no izvēlētās ierīces). Tāpat klientam ir iespēja vienā maksājumā samaksāt atlikušo kredīta līguma ietvaros maksājamo summu.
Nomaiņa pret jaunu
Ko sauc par Smart Deal periodiskumu?
Tas ir periods, kurā tiek veikts noteikts skaits iemaksu, pēc kuras klients var apmainīt ierīci pret jaunu. Tālruņu un pulksteņu nomaiņas pret jauniem periodiskums ir 24 mēneši, portatīvo datoru un planšetdatoru - 36 mēneši. Kad ir pienācis laiks atjaunot ierīci, atlikušo ikmēneša maksājumu summa kļūst vienāda ar ierīces atlikušo vērtību. Mainot ierīci pret jaunu, šī summa tiek segta automātiski un vecais līgums tiek izbeigts (ar nosacījumu, ka nav bijuši nokavēti maksājumi un atgrieztā ierīce atbilst normāla nolietojuma kritērijiem).
Kā notiek nomaiņa pret jaunu?
iDeal nosūta klientam nomaiņas pret jaunu piedāvājumus vienu mēnesi pirms nomaiņas pret jaunu, t.i., 23. vai 35. līguma mēnesī atkarībā no izvēlētās ierīces (23. mēnesī - iPhone, Apple Watch, 35. mēnesī - Mac, iPad). Kad pienācis laiks atjaunot ierīci (attiecīgi 24. vai 36. līguma mēnesī), klients var izvēlēties atjaunot vai nu iDeal salonā, vai no mājām. Sīkāku informāciju par to, kā notiek nomaiņa abos gadījumos, atradīsiet lapas augšdaļā.
Kā notiek nomaiņa pret jaunu, ja ierīce ir bojāta?
Ja ierīce ir bojāta nomaiņas laikā, klients var uzzināt tās vērtību un izvēlēties, kā rīkoties tālāk: veco ierīci paturēt sev un pabeigt maksāt atlikušo līzinga daļu, vai veco ierīci nodot sapirkšanai par zemāku cenu un parakstīt jaunu Smart Deal līgumu. Šajā gadījumā būtu jāsedz atlikušo vecā līguma daļu – banka informētu par tālākajiem šīs procedūras soļiem.
Vai ir iespējams ierīci nomainīt pret jaunu negaidot 24 vai 36 mēnešus?
Ierīci nevar apmainīt pret jaunu, kamēr nav pagājuši 24 vai 36 mēneši (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad) no līguma noslēgšanas. Nomaiņas pret jaunu periodiskums ir atkarīgs no izvēlētās ierīces.
Vai ir iespējams nomainīt ierīci pret jaunu pēc 24 vai 36 mēnešiem?
Jā, klients var apmainīt ierīci pret jaunu jebkurā laikā, ja no līguma noslēgšanas ir pagājuši 24 vai 36 mēneši atkarībā no izvēlētās ierīces (24 mēneši - iPhone, Apple Watch, 36 mēneši - Mac, iPad), bet ņemiet vērā, ka līguma noslēgšanas brīdī norādītā ierīces atlikusī vērtība ir spēkā līdz nomaiņas mēneša beigām. Kad pienāk jauns mēnesis un jūs nenoslēdzat jaunu Smart Deal līgumu par jaunas ierīces iegādi, pirmais līgums paliek spēkā. Ir iespēja apmainīt pret jaunu nākamajā mēnesī, bet pirms tam ir jāsamaksā šī mēneša maksājums, un par attiecīgo summu samazinās ierīces atlikusī vērtība.
Un ja es nevēlos nomainīt ierīci pret jaunu pēc 24 vai 36 mēnešiem?
Klients var turpināt maksāt ikmēneša iemaksas līdz līzinga līguma beigām un ierīci izpirkt.
Vai man ir nepieciešama oriģinālā ierīces kaste, lai varētu to atgriezt?

Ieteicams oriģinālo iepakojumu saglabāt. Ja tā vairs nav, klients var atgriezt ierīci iDeal salonā arī bez oriģinālā iepakojuma.

Ja klients izvēlas veikt nomaiņu no mājām un viņam vairs nav oriģinālā iepakojuma, viņš izvērtē, vai var pats droši iepakot ierīci. Ja tas nav iespējams, pēc klienta pieprasījuma iepakojuma materiāls tiks nosūtīts viņam uz mājām. Tā kā katrs jauns iepakojums un papildu loģistika ietekmē vidi, jebkurā gadījumā mēs iesakām klientam saglabāt oriģinālo iepakojumu, lai samazinātu šo ietekmi.

Ja es iegādājos citus piederumus vai ierīces kopā ar Smart Deal ierīci, kā es varu tos atgriezt?
Jums ir jāatgriež tikai tie piederumi, kas bija vienā kastē ar Smart Deal ierīci. Ja klients tos neatgriež, finanšu pakalpojumu uzņēmums var samazināt bankai tās atlikušo aizdevuma summu. Citas ierīces vai aksesuāri, kas iegādāti atsevišķi, nav jāatgriež.
Kādiem nosacījumiem ir jāatbilst atgrieztajai ierīcei?
Atgrieztajai ierīcei ir jāatbilst šādiem nosacījumiem: 1. Nedrīkst būt fiziski (ieskaitot ekrānu) vai ūdens bojāts; 2. Jābūt iespējai ieslēgt, un pēc tā izdarīšanas tas nedrīkst izslēgties; 3. Nedrīkst trūkt nevienas detaļas (skrūves, pogas, SIM paliktnis utt.); 4. Uzlādes kontaktligzdai nedrīkst būt bojātai; 5. Jādarbojas visām ierīces funkcijām (kamerām, skaļruņiem, mikrofoniem utt.); 6. Jābūt atvienotam no “iCloud”; 7. Nepilnvarotām personām to nedrīkst remontēt.
Kas izvērtē ierīces stāvokli?

Ja ierīce tiek atgriezta iDeal veikalā, novērtēšanu veiks iDeal. Ja ierīce tiek atgriezta pēc tam, kad klients ir izvēlējies nomaiņu no mājām, tā tiek nosūtīta tieši specializētam uzņēmumam izvērtēšanai.

Ja klients nepiekrīt vērtējumam, abos gadījumos viņš varēs saņemt ierīci atpakaļ.

Ja es izvēlējos apmainīt no mājām, kas nosūtīs jauno ierīci?
Jaunā ierīce tiek nosūtīta no iDeal noliktavas.
Drošība
Kā dati tiks dzēsti no ierīces?
Par iekārtas izvērtēšanu un apstrādi parūpēsies šajā jomā strādājošs uzņēmums. Atkarībā no ierīces, lai nodrošinātu pilnīgu datu dzēšanu, tiek izmantotas dažādas programmas (piemēram, Blancco Data Cleaner, Whitecanyon, Killdisk u.c.). Mēs arī iesakām pirms ierīces atgriešanas izdz¬ēst datus un atjaunot rūpnīcas iestatījumus.
Vai var atgūt izdzēstos datus?
Izdzēstos datus nevar atgūt.
Kā Jūs nodrošināt, ka jaunais īpašnieks neredzētu manus datus?
Klients var par to parūpēties, izdzēšot visus savus datus pirms ierīces atgriešanas. Atgriežot tālruni, tiek atjaunoti rūpnīcas iestatījumi, kas nozīmē, ka visi dati tiek automātiski izdzēsti. Procesu veiks uzņēmums, kas specializējas šajā jomā. Visas puses, kas iegūst piekļuvi personas datiem, ir noslēgušas datu aizsardzības līgumus.
Vai es varu saņemt dokumentu vai paziņojumu, kas apliecina, ka mani dati ir izdzēsti?
Šis process tiek veikts saskaņā ar GDPR, un klients var pieprasīt paziņojumu par personas datu izdzēšanu.
Ko darīt, ja ierīce tiek nozagta?
Klientam par to jāziņo policijai. Klientam līdz aizdevuma līguma beigām ir jāveic visas ikmēneša iemaksas (ilgums atkarīgs no izvēlētās ierīces). Tāpat klientam ir iespēja vienā maksājumā samaksāt atlikušo kredīta līguma ietvaros maksājamo summu.
Līguma izbeigšana
Vai es varu atcelt Smart Deal līgumu uzreiz pēc iegādes?
Klientam ir tiesības atkāpties no Smart Deal līguma 14 dienu laikā no tā noslēgšanas. Lai izmantotu tiesības atkāpties no līguma, klients vai nu atgriež pirkumu (ja to paredz preču atgriešanas noteikumi), vai arī samaksā tā cenu citā izvēlētā veidā. Šajā gadījumā klients saņems jaunu rēķinu no iDeal bez iekļautā Smart Deal pakalpojuma. Atteikšanās no Smart Deal ir līdzvērtīga klienta atteikumam no līzinga līguma ar banku.
Vai es varu izbeigt līgumu agrāk nekā pēc 24 vai 36 mēnešiem? Kādos apstākļos?
Jā, klients var sazināties ar līzinga kompāniju ar lūgumu izbeigt līgumu. Tas nedod tiesības atgriezt ierīci pārdevējam - klients tikai norēķinās ar banku, vienā maksājumā sedzot atlikušās ikmēneša iemaksas un tādējādi izpērkot ierīci.